vrijdag 27 september 2013

Stilstaan en verder gaan.

In het kader van stilstaan en verder gaan, een overzichtje van gedane zaken en korte termijnplannen!

Maandag ben ik samen met Liesbeth, Klaske en Dyon naar het concert van Laura Marling geweest in het Vredenburg theater in Utrecht. Haar stijl is redelijk veranderd en er kwam weinig bekends voorbij, maar het optreden bracht me er wel toe om haar wat oudere nummers weer een keer thuis op te zetten. Ik vind ze stuk voor stuk heerlijk, het zijn net mini-verhaaltjes in folkvorm gegoten.

Afbeelding via De nieuwe wildernis

Wellicht heb je iets gezien of gelezen over De nieuwe wildernis. Deze bijzondere Nederlandse natuurfilm is gisteren in première gegaan. Aangezien ik het geluk heb bij een filmtheater stage te lopen, kon ik gistermiddag de film kijken als afsluiting van mijn stageweek. De muziek, de beelden en de prachtige dieren, ik vond het allemaal schitterend! Zeker een bezoekje aan de lokale bioscoop waard.


Lieve Marleen geeft vanavond haar afstudeerborrel! Deze knappe kop heeft met ingang van vandaag maar liefst twee masters op zak en is zelfs al begonnen aan haar splinternieuwe baan in Stadskanoal. Dat smeekt natuurlijk om een goed feestje en daarom staat zij vanavond volop in de spotlight. 

Liefde & Passie brood in de bonus bij de appie, dat ga ik inslaan voor het weekend! En om even heel cheesy te eindigen, dat is mijn centrale thema dit weekend. Veel lieve mensen zien en leuke dingen doen. Hopelijk geldt voor jou hetzelfde! 

0 reacties:

Een reactie posten

Copyright © 2014 Smakelijk Leven