vrijdag 1 augustus 2014

LIVING FOR THE WEEKEND


Het weekend staat weer voor de deur en man wat heb ik er zin in! Drankjes doen, lang uitslapen en uitgebreid koken (of juist uit eten gaan, lang leve de spontaniteit!). Mijn plannen staan min of meer vast, vanmiddag ga ik naar Leeuwarden voor een bootkijkdag en vanavond vertrek ik naar Den Haag voor een weekendje met vriendinnen. Er zijn in het hele land weer genoeg zomerse dingen te doen en ik zet de leukste evenementen van dit weekend even op een rijtje.

1. Popfestival aan het strand
Wat Schollenpop 
Waar Scheveningen
Wanneer 2 augustus
Hier ga ik morgen zelf naartoe, aangezien we toch in de buurt zijn. Het is een gratis toegankelijk popmuziekfestival aan het Zuiderstrand van Scheveningen en er staan allerlei bands op het programma, waaronder DeWolff en Handsome Poets. Als ik het weerbericht mag geloven wordt het morgen heerlijk weer, dus de bikini gaat mee voor een lekker dagje strand en goede muziek! 
Zie voor meer informatie de website.

2. Reizend theaterfestival 
Wat Parade
Waar Utrecht / Amsterdam
Wanneer t/m 3 aug Utrecht / 8-24 aug Amsterdam
Hier heb ik al veel over gehoord van vrienden die in de Randstad wonen en ik ben erg nieuwsgierig geworden door de verhalen. Een relaxte sfeer, lekker eten (+++) en een flinke portie cultuur, dat is de Parade! Fijn is ook dat het een reizend festival is, inmiddels zijn Rotterdam en Den Haag al aan de beurt geweest, nu Utrecht en next up is Amsterdam. 
Zie voor meer informatie de website.

3. Livemuziek in het Vondelpark
Wat Buitenspelen voor de grap
Waar Amsterdam
Wanneer 2 augustus
Lekker in het park zitten met vrienden, én luisteren naar heerlijke livemuziek? Het kan allebei in het Vondelpark dit weekend! Van singer-songwriters tot bands, van pop tot folk, van alles komt voorbij. Dus trommel wat vrienden op, neem allemaal wat lekkers mee en geniet!
Zie voor meer informatie de website.

2. Elektronisch muziekfestival 
Wat Boothstock
Waar Rotterdam
Wanneer 2 augustus
In het Zuiderpark in Rotterdam wordt voor de derde keer Boothstock georganiseerd , een festival voor de elektronische muziekliefhebber. Dit jaar is Gronings trots Kraantje Pappie aanwezig, niet missen dus!
Zie voor meer informatie de website.

Zou jij naar een van deze festivals gaan? Of heb je andere plannen dit weekend? Ik ben benieuwd! 

0 reacties:

Een reactie posten

Copyright © 2014 Smakelijk Leven