zondag 15 september 2013

Lazy Sunday morning

De dagen worden korter, het weer wordt druiliger. De zomer loopt ten einde en gaat over in de herfst. De hoeveelheid thee die in mijn huis gedronken wordt, is sterk vermeerderd de afgelopen week en ik heb ook al een beetje geklaagd over de kou. Toch zijn er ook voordelen aan de wisseling van het seizoen. Ik mag namelijk mijn herfst/wintergarderobe weer tevoorschijn halen en dat is geen straf, kan ik je vertellen! Om de vreugde te verhogen, keek ik op mijn Pinterest borden. Wat valt me op: laagjes, veel laagjes én ik moet dit jaar eindelijk een hoed kopen. Geen verrassing, dat ik mijn post besluit met het feit dat er weer geshopt moet worden. So long summer, hello fall! 











Afbeeldingen via Pinterest

0 reacties:

Een reactie posten

Copyright © 2014 Smakelijk Leven