dinsdag 6 augustus 2013

Summer hair inspiration

In de zomer kan het erg warm zijn om je haar los te dragen en een simpele knot kan ook snel gaan vervelen. Daarom versier ik mijn haar graag met een sjaaltje of bandana. Het geeft gelijk wat kleur aan je outfit en past bij vrijwel elke gelegenheid, of je nou in je bikini aan het zwembad ligt of een avondje gaat dansen. Sinds een tijdje maak ik gebruik van Pinterest, een social media site waarop je digitale prikborden kunt bijhouden met afbeeldingen die je inspireren. Je kunt ook mensen volgen met dezelfde interesses als jij en plaatjes “repinnen” waarmee je ze op je eigen bord plaatst. Erg verslavend!

Ik heb flink wat afgepind en zal hieronder mijn favorieten delen :-) 











Afbeeldingen via Pinterest

1 opmerking:

  1. Leuke inspiratie. Ik krijg mijn haar alleen echt nooit leuk, heb er geen aanleg voor denk ik. Laat het daarom maar meestal door mijn zusje of vriendinnen doen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2014 Smakelijk Leven